Změna v procesu vyřizování objednávek

Protože se nám dlouhodobě nedaří držet dostatečné skladové zásoby pro rychlé vyřizování velkoobchodních objednávek, platí tato opatření:

  • Dodací lhůta na neskladové zboží se pohybuje okolo dvou týdnů, ve vyjímečných případech 15 pracovních dní.
  • Při stanovení pořadí položek pro výrobu hraje roli počet dnů od přijetí objednávky (starší objednávky jsou vyřizovány dříve), ale také počet položek (větší objednávky jsou vyřizovány později). Pokud tedy na něco spěcháte, vyplatí se vytvořit si dvě objednávky (jednu na zboží, které akutně potřebujete, a druhou na to, co potřebujete do zásob).
  • V košíku objednávky máte možnost požádat o report, co je skladem. Report Vám rovněž můžeme zaslat kdykoliv v procesu zpracování objenávky.
  • Pozor! Pokud se vyřídí část objednávky, zbytek položek je považován rovněž za vyřízené. Bohužel nám naše interní systémy neumožňují poslat část objednávky a zbývající položky dál rezervovat.

Snažíme se, aby se do budoucna situace zlepšila. Podnikli jsme v uplynulých měsících následující opatření:

  • Zřídili jsme večerní brigádnický provoz.
  • Rozšířili jsme dílnu a zřídili jsme nová pracovní místa.
  • Vytvořili jsme a nasadili jsme nový interní software, který nám umožňuje řídit výrobu a objednávky.